Jeg ønsker å vite mer
Betalingsløsninger for butikk
Stor eller liten
Vi justerer checkouten slik at den passer din virksomhet og optimaliserer konverteringen.
Velg hvordan du vil ta betalt
Tilby de samme attraktive betalingsalternativene samt delbetalingsalternativer.
Enkel tilkobling
Gjennom en tilkobling får du enkelt tilgang til alle funksjonene du ønsker for betalingsløsninger i butikk.
Digitale betalingsløsninger for butikk
Vi ønsker å muliggjøre raske og fleksible betalinger i butikk, dette gjør vi ved å integrere vår løsning i kassen. Slik får kunden samme betalingsalternativer som i netthandel og kan signere med BankID på mobilen.
Økt salg på en enkel måte
Bruk vår Merchant Portal som en fleksibel frittstående løsning for daglig salg i butikk, eller som en del av vårt omni-konsept.
Bruk PC, nettbrett eller mobil
Ingen papirutskrifter, avtalene signeres raskt og sikkert med BankID på mobil.
Skann QR-koden direkte i kassen
En digital kundereise forenkler betalingen, uavhengig av hvor kunden befinner seg under besøket i butikken.
Push funksjon
Med vår unike push-funksjon kan dine kunder velge å gjennomføre betalingen via mobil. Lenke til betalingen sendes til kunden på SMS og kunden kan sjekke sin kredittverdighet før kjøpet på en anonym måte.
Betal i sin helhet eller del opp betalingen
Når fakturaen kommer 30-60 dager etter kundens kjøp, kan kunden velge å betale hele beløpet eller dele opp i mindre deler. For betalingsløsninger for butikk tilbyr vi rentefrie avdrag i inntil 12 måneder. En fordel er at kunden din kan innfri restbeløpet når som helst, uten ekstra kostnad.
Kjøp nå, betal senere
Gjennom Resurs får kunden din mer tid til å betale for kjøpet sitt. Enten kundene dine handler i en fysisk butikk eller på nett, kan du alltid tilby 30-60 dagers rentefri kreditt. Det betyr at det tar minst en måned før det er tid for kunden å betale.
Uansett hvordan og når dine kunder velger å betale, vil du motta pengene neste virkedag.
Merchant Portal - et verdifullt verktøy
Som partner får du og alle dine ansatte tilgang til Merchant Portalen. Det krever ingen integrasjon, men gir deg alt du trenger i forbindelse med en betaling og verdifull innsikt om hvert salg. Ved hjelp av Merchant Portal kan du sikre den beste kundeservicen, ved å ha full oversikt over betalingsalternativer og tilby delbetaling.
Både netthandel og fysisk butikk?
Uansett om du driver netthandel, fysisk butikk eller begge deler, er målet vårt at du skal kunne tilby din kunde samme betalingsalternativer uavhengig av kjøpskanal. Dagens kunder forventer at et kjøp skal gå raskt, være smidig og enkelt å gjennomføre. De ønsker å kunne bevege seg fritt mellom ulike handlekanaler, men få samme kjøpsopplevelse. Vi ønsker å samarbeide med deg for å skape sømløse kjøp som oppfyller kundens forventninger.
Mer om betalingsløsninger for butikk
- Kan jeg bruke Resurs sine betalingsløsninger i min fysiske butikk?
Ja, vi tilbyr betalingsløsninger for butikker. Resurs kan løse de fleste behov gjennom våre eksisterende kasseintegrasjoner og Merchant Portal.
- Hvilke fordeler får jeg ved å velge Resurs sine betalingsløsninger for butikk?
I stedet for unødvendig papirarbeid og en komplisert prosedyre, vil det være raskt og enkelt for kunden å signere sin faktura eller delbetaling direkte i din butikk via BankID.
- Når utbetales pengene?
Vi utfører utbetalingene neste virkedag. Hvis dere har angitt et kontonummer som vi betaler ut pengene til, får dere pengene dagen etter debitering.
- Hva er alternativene for delbetaling?
Resurs Checkout tilbyr flere muligheter til å dele opp betalingen, som passer best for kunden. Les mer om hvilke delbetalingsalternativer vi tilbyr.
- Når må kundene mine bestemme seg for delbetaling?
Kunden mottar sin første faktura måneden etter kjøpet og kan da i fred og ro velge hvilket delbetalingsalternativ som passer best.
- Må butikkpersonalet alltid hjelpe kunden med kredittsøknaden i butikk?
Nei, med vår mobilsøknad kan kunden selv søke om kreditt, enten i butikken eller hjemme i fred og ro. Kunden betaler raskt og enkelt i butikken med strekkode sendt til mobilen. Instruksjon om hvordan man søker kreditt på mobilen finnes her.
- Hvilke betalingsmåter inngår i Resurs Checkout?
I en standardpakke inngår i dag VISA, Mastercard, delbetaling, faktura og Masterpass. Ut over disse kan du legge til flere korttyper som for eksempel Amex m.fl.
- Er det trygt å bruke Resurs Checkout?
Resurs Checkout følger alle de retningslinjer som gjelder for sikker netthandel og er tilpasset for BankID. Vi sørger for at din løsning alltid er oppdatert etter siste sikkerhetsstandard, samtidig som den gir kunden en god kjøpsopplevelse.
- Når får kunden sin faktura?
Fakturaen kommer i vår App og Digipost eller postkassen etter at kjøpet er gjort. Kunden har deretter alltid inntil 60 dager på seg før første betaling og rekker å få minst én lønning innen den tid.
- Finnes det en løsning der jeg kan integrere Resurs betalingsmåter i min eksisterende kasse?
Ja, gjennom å velge Simplified Flow kan du legge til faktura og delbetaling til dine allerede eksisterende betalingsmåter.