Jeg ønsker å vite mer
Betalingsløsninger for nettbutikk
Skreddersydd
Vi justerer din checkout slik at den er tilpasset din virksomhet og optimaliserer konverteringen.
Gi kunden flere muligheter
Med våre betalingsløsninger for nettbutikk kan du tilby kunden flere ulike betalingsalternativer og delbetalingsmuligheter.
Enkel integrasjon
Gjennom våre API’er får du enkelt tilgang til alle funksjonene du ønsker.
Alltid med Resurs Checkout
Automatisk utfylling av kundedata
Med over 6 millioner kunder i databasen vår kan vi autofylle kundens opplysninger i checkout. Dette gjør kjøpsopplevelsen rask og enkel for kunden. Dersom vi ikke har kunden i databasen vår hentes informasjonen fra andre kilder, uten ekstra kostnader.
Tilby kundene dine alle betalingsalternativer
Velg hvilke betalingsalternativer du ønsker å tilby dine kunder og i hvilken rekkefølge de skal presenteres. Vi skreddersyr vår løsning etter dine ønsker.
Test vår checkout
I vår demoshop kan du teste kundeopplevelsen. Utforsk mulighetene og fullfør en bestilling for å se om det er noe som hadde passet deg.
Til demoshoppenKjøp nå, betal senere
Gjennom Resurs får kunden mulighet til å utsette betalingen. Enten kundene dine handler i en fysisk butikk eller på nett, kan du alltid tilby 30-60 dagers rentefri kreditt. Det betyr at det tar minst en måned før det er tid for kunden å betale.
Uansett hvordan og når dine kunder velger å betale, vil du motta pengene neste virkedag.
Betal i sin helhet eller del opp betalingen
Når fakturaen kommer 30-60 dager etter kundens kjøp, kan kunden velge å betale hele beløpet eller dele opp i mindre deler. For betalingsløsninger for nettbutikk tilbyr vi rentefrie avdrag i inntil 12 måneder. En fordel er at kunden din kan innfri restbeløpet når som helst, uten ekstra kostnad.
Merchant Portal - et verdifullt verktøy
Som partner får du og alle dine ansatte tilgang til Merchant Portalen. Det krever ingen integrasjon, men gir deg alt du trenger i forbindelse med betaling og verdifull innsikt om hvert salg. Ved hjelp av Merchant Portal kan du øke engasjementet blant ansatte og være sikker på at du tilbyr dine kunder best mulig service, ved for eksempel å forenkle kjøpsprosessen, søke om kreditt og sende digitale kvitteringer.
Både nettbutikk og fysisk butikk?
Uansett om du driver nettbutikk, fysisk butikk eller begge deler, er målet vårt at du skal kunne tilby din kunde samme betalingsalternativer uavhengig av kjøpskanal. Dagens kunder forventer at et kjøp skal gå raskt, være smidig og enkelt å gjennomføre. De ønsker å kunne bevege seg fritt mellom ulike handlekanaler, men få samme kjøpsopplevelse. Vi ønsker å samarbeide med deg for å skape sømløse kjøp som oppfyller kundens forventninger.
Mer om våre betalingsløsninger for nettbutikk
- Hvilke betalingsmåter inngår i Resurs Checkout?
I en standardpakke inngår i dag VISA, Mastercard, delbetaling, faktura og Masterpass. Ut over disse kan du legge til Vipps og flere korttyper som for eksempel Amex m.fl.
- Finnes det en løsning der jeg kan integrere Resurs sine betalingsmåter i min eksisterende checkout?
Ja, ved å velge Simplified Flow kan du legge til faktura og delbetaling til dine allerede eksisterende betalingsmåter.
- Når utbetales pengene?
Vi utfører utbetalingene neste virkedag. Hvis dere har angitt et kontonummer som vi betaler ut pengene til, får dere pengene dagen etter debitering.
- Når får kunden sin faktura?
Fakturaen kommer i vår App og Digipost eller postkassen etter at kjøpet er gjort. Kunden har deretter alltid inntil 60 dager på seg før første betaling og rekker å få minst én lønning innen den tid.
- Er det trygt å bruke Resurs Checkout?
Resurs Checkout følger alle de retningslinjer som gjelder for sikker netthandel og er tilpasset for BankID. Vi sørger for at din løsning alltid er oppdatert etter siste sikkerhetsstandard, samtidig som den gir kunden en god kjøpsopplevelse.
- Hvilke kort kan mine kunder betale med?
Resurs Checkout har støtte for alle de store kortleverandørene som f.eks. Mastercard og Visa.
- Hvilke andre betalingsmåter har Resurs Checkout støtte for?
Vår Checkout har støtte for digitale betalingsmåter, som Mastercard, Visa, Masterpass og Vipps. Vi jobber stadig for å forbedre vårt tilbud med nye interessante betalingsmåter.