Vær oppmerksom på svindelforsøk!
Resurs kontakter deg aldri via e-post, telefon eller SMS for å be deg utlevere personlige opplysninger eller identifisere deg med bank-ID. Hvis du mottar en SMS eller blir oppringt, kan du kontakte vår kundeservice.
Les mer om integritet og sikkerhetHva trenger du hjelp med?
- Start
- Jeg vil returnere varen jeg har kjøpt. Hvordan går jeg frem?
Jeg vil returnere varen jeg har kjøpt. Hvordan går jeg frem?
Ved spørsmål rundt retur av vare og vareinformasjon ber vi deg kontakte butikken du har handlet hos.
Kontakt oss gjerne om du skal eller har gjort en retur slik at vi kan holde et øye med din faktura. Da slipper du å motta purregebyr dersom faktura forfaller før vi har mottatt returen fra butikken.
Skal du kun returnere deler av kjøpet vil du ikke motta oppdatert faktura fra oss, men returen vil være synlig på neste faktura.
Lignende spørsmål
Kontakt oss
Chat med Rakel
Vår samtalerobot Rakel er alltid tilgjengelig for å hjelpe deg med vanlige spørsmål – raskt og enkelt!
Vil du snakke med en kundebehandler?
For rask og personlig hjelp er du velkommen til å chatte direkte med en kundebehandler. Logg inn på onlinebanken, så hjelper vi deg gjerne videre med spørsmålet eller henvendelsen.
Åpningstider for chatten:
Ma.–fr.: 08–18
App og onlinebanken
I appen og onlinebanken kan du enkelt utføre de fleste oppgaver. Du kan blant annet:
- Håndtere fakturaer
- Vise saldo og transaksjoner
- Aktivere betalingsfri måned
- Endre kortinnstillinger
- Sperre kort
Logg inn på onlinebanken eller last ned Resurs-appen.
iOS

Android

Dokument og skjemaer
Her har vi også samlet alle aktuelle dokumenter, skjemaer og betingelser slik at du enkelt kan finne det som gjelder.
Til skjemaer
Usikker på hva ulike begreper betyr?
Vi har laget en ordliste for å hjelpe deg å sortere økonomiske begreper.
Til ordlistenTelefon
Telefon: 22 56 37 33
Telefon åpningstider:
Alle hverdager: 09–17
Lunsjstengt: 12–13
E-post: kundetjeneste@resursbank.no
I henhold til bankkonfidensialitet og din sikkerhet besvarer vi ikke konto-spesifikke spørsmål via e-post. Vi anbefaler at du først tar kontakt via chat eller telefon, så hjelper vi deg gjerne i disse kanalene.
For spørsmål om dødsbo, vergefullmakter, betalingsproblemer, gjeldsordninger, inkassokrav og svindel:
Telefon: 22 56 08 00
Åpningstider: Alle hverdager 09–16
E-post: kreditt@resursbank.no