For tannleger
Flere smil med fleksibel betaling
Tilby tannkonto og gi dine pasienter mulighet til å delbetale behandlingen – en tjeneste som gir flere rett til riktig tannbehandling. Med en tannkonto har pasienten din mer tid til å betale for tannlegebesøket. Du mottar pengene på konto neste virkedag og slipper å tenke på kredittrisikoen.
Tilbake til forsidenDine fordeler
- Enkel tilkoblingsprosess
- Ingen kredittrisiko
- Pengene på konto neste virkedag
- Kostnadsfritt
Pasientens fordeler
- Fakturaen kommer måneden etter
- Mulighet for delbetaling uansett behandling
- Fleksibel betaling
Betalingsalternativer
Når pasienten velger å delbetale tannlegebesøket tilbyr vi fleksibel betaling. Pasienten mottar fakturaen måneden etter sitt besøk og kan da velge å betale alt på en gang eller dele opp sin faktura.
Enkel søknadsprosess
For å søke sender du inn skjemaet nede på siden, så vil en av våre ansatte ta kontakt med deg for å informere deg om prosessen og besvare dine spørsmål. Dersom du ønsker å samarbeide med oss vil vi sende over en avtale til signering. På den måten vil du kunne ha løsningen på plass i løpet av et par dager.
Slik søker pasienten
Pasienten kan enkelt søke om tannkonto via mobiltelefon ved å sende "Tannkonto" til 27700. Du kan også hjelpe din pasient å søke kreditt via Merchant Portal - et letthåndterlig system som inngår i ditt partnerskap med oss.
Søknadsskjema
Fyll ut det uforpliktende skjemaet under så tar vi kontakt med deg så snart vi kan.
Ved å sende inn dine personopplysninger til oss i Resurs, vil vi lagre og behandle disse i henhold til gjeldende personvernlovgivning. Mer informasjon om hvordan vi håndterer dine personopplysninger og hvilke rettigheter du har finner du under Integritet og sikkerhet.
Mer informasjon
- Når får jeg pengene?
Du får pengene virkedagen etter du har belastet behandlingen på pasienten sin Tannkonto.
- Kan jag tilby betalingsløsningen til alle?
Du kan tilby alle dine pasienter å søke om kreditt, men for at søknaden skal innvilges må de være fri for betalingsanmerkninger. For å finne ut av det gjør vi en kredittsjekk av pasienten din.
- Hvem tar kredittrisikoen?
Det gjør vi på Resurs.
- Hvordan søker pasienten om Tannkonto?
Pasienten kan enkelt søke om kreditt via mobiltelefonen ved å sende SMS "Tannkonto" til 27700, ellers vil noen ved din tannklinikk hjelpe pasienten med å opprette en konto i Merchant Portal.