Vær oppmerksom på svindelforsøk!
Resurs kontakter deg aldri via e-post, telefon eller SMS for å be deg utlevere personlige opplysninger eller identifisere deg med bank-ID. Hvis du mottar en SMS eller blir oppringt, kan du kontakte vår kundeservice.
Les mer om integritet og sikkerhetHva trenger du hjelp med?
- Start
- De vanligste spørsmålene
De vanligste spørsmålene
- Årsoppgave og hvordan du leser den
- Hvorfor har jeg fått avslag på min søknad?
- Hva er trafikklysmodellen?
- Kan jeg betale ned kreditten min raskere?
- Hvor kan jeg finne faktura?
- Hva kan jeg gjøre for å slette ubrukt kreditt fra gjeldsregisteret?
- Kan jeg få min faktura som e-faktura?
- Kan jeg opprette AvtaleGiro på mitt forbrukslån?
- Hvordan velger jeg delbetaling?
- Jeg har fått innvilget kreditt. Kan jeg handle før jeg mottar kortet?
Annet
- Årsoppgave og hvordan du leser den
- Hvorfor har jeg fått avslag på min søknad?
- Hva er trafikklysmodellen?
- Jeg ønsker å bli samarbeidspartner.
- Jeg har flyttet
Faktura
- Kan jeg betale ned kreditten min raskere?
- Hvor kan jeg finne faktura?
- Kan jeg få min faktura som e-faktura?
- Kan jeg opprette AvtaleGiro på mitt forbrukslån?
- Hvordan velger jeg delbetaling?
Onlinebanken og app
- Årsoppgave og hvordan du leser den
- Hvor finner jeg årsoppgaven?
- Logg inn på Onlinebanken
- Kan jeg betale faktura direkte i appen?
- Hvordan bytter jeg PIN-kode på kortet?
Kort
- Hvorfor har jeg fått avslag på min søknad?
- Kan jeg betale ned kreditten min raskere?
- Hva kan jeg gjøre for å slette ubrukt kreditt fra gjeldsregisteret?
- Kan jeg opprette AvtaleGiro på mitt forbrukslån?
- Jeg har fått innvilget kreditt. Kan jeg handle før jeg mottar kortet?
Lån
- Årsoppgave og hvordan du leser den
- Hvorfor har jeg fått avslag på min søknad?
- Kan jeg betale ned kreditten min raskere?
- Kan jeg opprette AvtaleGiro på mitt forbrukslån?
- Jeg ønsker å benytte meg av forsikringen jeg har på lånet mitt
Kontakt oss
Chat med Rakel
Vår samtalerobot Rakel er alltid tilgjengelig for å hjelpe deg med vanlige spørsmål – raskt og enkelt!
Vil du snakke med en kundebehandler?
For rask og personlig hjelp er du velkommen til å chatte direkte med en kundebehandler. Logg inn på onlinebanken, så hjelper vi deg gjerne videre med spørsmålet eller henvendelsen.
Åpningstider for chatten:
Ma.–fr.: 08–18
App og onlinebanken
I appen og onlinebanken kan du enkelt utføre de fleste oppgaver. Du kan blant annet:
- Håndtere fakturaer
- Vise saldo og transaksjoner
- Aktivere betalingsfri måned
- Endre kortinnstillinger
- Sperre kort
Logg inn på onlinebanken eller last ned Resurs-appen.
iOS

Android

Dokument og skjemaer
Her har vi også samlet alle aktuelle dokumenter, skjemaer og betingelser slik at du enkelt kan finne det som gjelder.
Til skjemaer
Usikker på hva ulike begreper betyr?
Vi har laget en ordliste for å hjelpe deg å sortere økonomiske begreper.
Til ordlistenTelefon
Telefon: 22 56 37 33
Telefon åpningstider:
Alle hverdager: 09–17
Lunsjstengt: 12–13
E-post: kundetjeneste@resursbank.no
I henhold til bankkonfidensialitet og din sikkerhet besvarer vi ikke konto-spesifikke spørsmål via e-post. Vi anbefaler at du først tar kontakt via chat eller telefon, så hjelper vi deg gjerne i disse kanalene.
For spørsmål om dødsbo, vergefullmakter, betalingsproblemer, gjeldsordninger, inkassokrav og svindel:
Telefon: 22 56 08 00
Åpningstider: Alle hverdager 09–16
E-post: kreditt@resursbank.no